Jag är för full - du är för ful.

- Vaknade upp runt 12-tiden.. Helt sjukt att jag inte kan sova mer än 9 timmar nu för tiden? Menar senast för drygt 3-4 veckor sedan gick jag upp runt 3-5-tiden all days..? Well. Idag så är det tänkt så att jag och Jelena ska ha "a guys night out" haha. ;) Med det menar jag att vi i stort sätt bara lär umgås med killar idag! Jelena och mamma har räddat min helg med att låna ut pengar till mig. What would I do without money..? Ikväll sover jag antagligen hos Jelena och innan dess är vi väl ute med grabsen! ;) Haha..

Btw, kom bara att tänka på en sak. Gud dvs Bibeln säger ju att Eva och Adam var de två första här på jorden. Då motsäger ju egentligen troende att dinousaurier osv existerat som forskarna har hittat benrester från osv, hmm..? Just sayin'

De flesta kanske tror att jag ska säga att Nathan (han i lila) är snygg på denna bilden men verkligen inte! Dan Scott dvs Paul Johansson är sjukligt snygg?! I love men with power.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback