Kärlek hit och dit..

- Jag orkar inte. Jag f*cking orkar inte. Gårdagens BB-avsnitt var så sjukligt romantiskt och sorgligt & har bara lust att skrika ut mina tårar haha. :sad: Egentligen är man ju sjukligt lam som sitter och bölar till Big Brother men går bara inte att undgå tårarna.. Marcelo kom in och alla började gnaga på Annica om att hon inte ska stå kvar vid honom, samtidigt blir hon avspisad utav Marcelo och hon springer efter honom som ett blint får. (Dålig liknelse or what haha?) Alltså jag kan känna igen mig, it's to bad that love is blind.. It's to damn bad. Är man kär eller har känslor för någon så blir ens bästa väns ord till intet och ens förstånd gets totally lost. I would do better without feelings, the most would. I thought I was strong until love-feelings striked me'
-
För övrigt så har Camilla och Amandus erkänt sina känslor för varandra och Rodney & Hanna J har kommit på ett annat plan än att bara ligga. - Har visserligen lite svårt för att tro på att Roddan har något annat gemensamt med Hanna J än bara sex, liksom he doesn't want to get involved with the whole family-life and Hanna doesn't seem to be his type..? Like reaaally? Anyway så är Camandus vääärldens gulligaste par & jag blir bara så otroligt känslosam och avundsjuk utav att kolla på dessa tre par. :( Det hjälper ju inte att ens bästa vän har en sjukt go kille som verkligen bryr sig om henne och att typ alla blir kära hit och dit.. Don't get me wrong, jag är verkligen dödsglad för eran skull Jelena och Stefan, men man blir ju lite såhär kärleksfull? Ens andra bästa vän är ju inte så mycket bättre med hennes kärleksfulla och romantiska sida som får en att bli lite influerad.. Haha, nej nu börjar "the cold Eila" låta lite överdrivet kärleksfull vilket jag verkligen är rädd för att bli. Jag har alltid sagt att känslor tynger ner en och vill försöka hålla kvar vid det, typ.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback