Dagar!!

10. Hur jag muntrar upp mina vänner när de har det svårt
- Detta är väl inget de flesta tänker på..? Antar att man automatiskt finns där för dem man bryr sig om. Märker man av att de är ledsna finns man där för att snacka, hjälpa till, komma med råd och personligen skulle jag nog vilja säga att jag är ett ganska gott stöd för andra - dock kanske inte mig själv haha..

11. Detta får mig att gråta
- Haha, jag är en riktig mjukis så bara att sätta på en sorglig film, något sorgligt kärleksklipp mellan två favoritpar i någon serie eller liknande.. Annars gråter man väl vid känslosamma tillfällen - men det gör väl alla, så behöver väl egentligen inte skrivas här!! :)

12. En bild på min handstil
- Fokusera på texten, inte min fula min haha!! ;) Skriver snabbt och slarvigt, I know..

13. Ett favoritklipp på Youtube
- Förlåt men alltså YOUTUBE..? Soo 2009 haha, nej skämt åsido men har verkligen inte koll på klipp där.. Eller okej, kan väl ta något klipp på Chuck och Blair sen dagen; http://www.youtube.com/watch?v=JQyflr0nMOE

14. Min dag i form av hissar & dissar
- Observera att jag verkligen är på Diss-humör idag och att denna punkt oturligt nog kom upp på värsta negativa dagen haha!! ;)
- Ehm, fick väl mig något skratt imorse hos Alle I guess?
- Mitt hår har ovanligt nog sett helt okej ut uppsatt.
- Fått reda på att mamma kommer köpa ett Hallands-kort till mig i sommar så man får åka runt med buss & tåg i Halland obegränsat hela sommaren (!!)
- Hittat kärleken i Desperate Housewives.
- Blev väckt astidigt utav Aleksandras bröder..
- Upptäckte att jag hade världens fetaste hår och började störa mig på det as usual!!
- Kom hem till en jobbig mamma som tvungetvis måste äta mat med mig i köket.. Man bara, att äta med familjen är totalt gammeldags och urtrist. :tired:
- Fick värsta känslo-kicken och varit på böl-humör halva dagen i princip.
- Jag är hur trött som helst men är dessvärre medveten om att jag måste duscha snart.. Åååååh (!!) :mad:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback