Jag vill ha dig på ett syndigt sätt, så det blir gyllene tider när vi två blir ett'


- Hej på er!! Varit hemma sen 10-tiden och har före det varit på E-stop med Michael och både ätit + köpt presenter till Evelina. Hur fint väder som helst så satt ute i det fina vädret!! :) Därefter var mamma och jag hos Michael ett tag där jag var tvungen till att städa mitt gamla rum och satt också och åt ett bra tag. Märks att man känner sig hemma när man går och rotar efter mat i skafferiet haha!! ;) Michaels home will always feel like home.
'
Det är sjukt hur bra jag trivs tillsammans med Michael.. Ibland, även de stunder då jag inte är överdrivet irriterad på mamma, har jag funderat på att bo hos Michael ett tag. Vet om att jag skulle få det ifall jag velat - & tror dessutom att det hade påverkat mig positivt even though mamma klagar på hans dåliga inflytande med alkoholen & hans vanor.. Michael och jag passar liksom ihop. - Jag känner mig trygg med honom, han lär mig så otroligt mycket (omedvetet), hans råa skämt går faktiskt hem ibland och vi har samma syn på mycket här i världen. :) Mamma och jag är så otroligt olika - jag är smart hon är dum, hon är lite halvt andlig jag är realist, hon har den där mamma-genen som innebär att vara positiv, petig, tjatig och irriterande och jag är rena motsatsen. Visst, jag älskar min mamma - men skulle inte skada med lite uppehåll från våran tillfälliga irritation oss emellan? :) We'll see!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback