She can f*ck you good, but I can f*ck you betta'

Kom nyss hem från gymmet!! - Så sjukt skönt med lite rutinerad träning och bättre matvanor.. Well, beach-body 2012 here I come. ;) Nej men tränade med en PT idag (som for the fact var sjukt snygg!!) så att jag fick lära mig grunderna, känna på lite osv. Kändes bra faktiskt och har sådär halvont i kroppen nu efteråt, fresh!! Dock kommer jag inte gymma mer där i efterhand, utan ska gymma på ett tillhörande gym här tydligen. No problems for me, om det nu inte är sjabbigt och halvdant där.. Jaja, ganska skönt att ha nära till iallafall och dessutom få ha hela lokalen för sig själv. Får se om jag tycker det känns okej - annars börjar jag bara träna med Jelena eller något på Arenan!! Min mamma må vara snål, korkad, IQ-befriad and the list could just roll over - men är det något som hon verkligen inte snålar med är det min hälsa.. Vet inte hur många dyra tabletter, sprutor etc som hon tvingat på mig för flera hundra/tusen.
+ promenader var och varannan dag på detta givetvis!! ;) Nu har jag dock plugg att göra så vi ses senare mina vänner.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback