This or that.

Gossip Girl eller Sex and the City? Hard one men hmm.. Gossip Girl ändå!! Dock har SATC bättre citat. :) 
Starbucks eller Espresso House? Same shit, different name - får trots det bli Espresso House eftersom att jag i stort sätt bara ätit något ynkligt kex från Starbucks.. 
Glass eller Tårta? Glass easily.
Nyttig eller onyttigt? Onyttigt, meeen som många inte tror så gillar jag faktiskt nyttig mat också OM den serveras på restaurang eller dylikt haha.
Shoppa eller fika? Äääääh...... Av att fika får man värsta mys-känslan men shopping varar längre soo shopping!! ;)

Bada eller sola..? Sola.
London eller New York? Never been in any of those towns men New York verkar ballare rent yrkesmässigt, shoppingmässigt, stadsmässigt osv osv...
Sverige eller USA? Sverige är ju mitt hemland och aldrig varit i USA så får väl säga Sverige. Tror dock jag ändrat syn på det ifall jag fått besöka USA. 
Havet eller Pool? Havet, no question about it!!


Julafton eller Födelsedag - Båda är överskattade haha.. (Säger som Kissie hahaha)
Vinter eller sommar? SOMMAR!!
Sminkad eller Osminkad? Mycket skönare att vara osminkad och ser egeeentligen inte så stor skillnad (enligt andra).. Smink är så himla jobbigt när man heter Eila Johansson pga att mina "ögonglobar" är formade inåt så kladdas aaaalltid mitt smink ut. Roligt också att jag i slutändan oftast är sminkad haha!! ;) Inbillar väl mig själv att jag ser bättre ut.
Pojkvän eller singel..? Just nu? - Förhållande. Starting to feel forever alone on reaaal hahhaha...
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad, dock är de flesta raggningsmetoder så sjukt bonniga. :S
Smsa eller prata i telefon..? Alltså jag är världens mest asociala person när det gäller att smsa, prata telefon osv FOR THE MOST. Finns gånger då jag pallar men annars så smsar jag verkligen aldrig och pratar bara telefon med J och A i princip so none of them!!
Ful och rik eller Snygg och fattig? Ful och rik. Pengar kan ändra på det där med ful.. ;)
Hemmakväll eller utekväll? Depends on with who. Nej men, som sagt det varierar lite..
Red Bull vodka eller Öl? Ogillar öl starkt så ja! (Dricker dock vid nödsituationer)
Sova naken eller med pyamas..? Pyjamas. Skulle känts asmobbat om jag låg naken för mig själv i min säng, liksom asgarv hahahhah!!

Rosa eller Blå? Rosa.
Sova eller Vaken? Hahaha, alltså jag äääälskar att sova och pratar alltid om hur skönt jag ska sova bla bla bla men i slutändan är jag oftast ute, pluggar eller gör annat så vaken när det är helg at least. ;)
Blogg eller Facebook? Blogg. Både att läsa och skriva!! Är dock FB-addict men känns liksom som en del av vardagen - bloggar däremot kryddar till vardagen.
Känd eller okänd? Okänd och känd inom buisness-världen haha!! ;)
Shoppa eller Blogga? Fan vad svår! Nä, inget svar på den - sug till båda from time to time.
Drömjobb.. Modell, skådespelerska eller sångerska? Modell. Enkelt svar, orkar inte motivation haha.
Kenza eller Blondinbella? Satt f*n och funderade över denna aslänge.. Båda har en bra syn på världen, är kloka osv - båda ser ända healthy och bra ut och båda har ett bra liv?!?!? Hade ju hellre haft Kenzas underbara utseende, garderob osv meeen Isabella verkar ju liite mer framåt och seriös? - Hon har liksom byggt upp något seriöst och verkar vara en snäppet högre affärskvinna så får väl säga Blondinbella!! ;) Hard choice.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback