My last week.

Bilder från Instagram. Följ gärna; eilajohansson :)
- Hej på er again.. Min dator funkar som sagt inte och har verkligen haft full upp de senaste dagarna med att vara ute i solen, grilla, bara umgås med vänner, kollat Eurovision och Sverige vann för övrigt (!!) :) Det slår helt seriöst att sitta inne vid datorn när man har a blast med sina närmsta. Verkligen helgrymma sommar-dagar!! Well, dåligt minne som jag har så minns jag inte riktigt mina senaste dagar detaljerat.. Räcker väl med att berätta lite om my yesterday.
-
Började kvällen hemma hos mig med lite pizza, bakelser och godis. ESC började och vi kollade på alla urkassa bidrag as usual.. Tycker verkligen aldrig att bidragen är någorlunda bra. - Verkligen inga låtar jag skulle kunna lyssna på till vardags liksom, utan mest dryg schlager!! :( Well, detta året var iallafall Sverige, Ukraina, Cypern och Danmark helt okej. Vi alla blev verkligen helt till oss när länderna kom med sina röster.. Satt och skrek som judar - så pass högt att Securitas kom hit för att klaga (dock kunde de ju inte undgå att skratta åt oss haha..) Stolt svensk really!! :thumbup: Btw, visste ni att Sverige ligger tvåa i Eurovision med att ha vunnit flest antal ggr dvs fem för våran del..? Irland tar första plats med 7 vinster. Pååå det, så hade 10 utav de 26 låtarna i Eurovision detta året skrivits utav svenskar dvs drygt 39-40% utav de. ;) Inte nog med det så är Loreen med i historian för att ha vunnit med så pass höga poäng ooooooch att hon var den som fått flest antal 12;or genom hela historian (!!) Hela 18 st 12;or vilket är historiskt. Hahhaha, nej, ingen lär väl ens orka läsa detta men ibland vill man bara trigga på lite med sitt lands positiva sidor haha!! Sverige är faktiskt väldigt bra musikaliskt då de skriver låtar till Madonna etc..
-
- Jaaa, nog med en lång svensk Eurovision-historia haha. ;) Efter Eurovision var vi alla (almost) på ytterst bra humör och gick ut en sväng för att sjunga/dansa och träffade även Dennis, Fraidoon, Arian och Stefan ett bra tag. Kom hem vid halv fyra då mamma inte var på så värst bra humör ooooch idag har tjejerna hjälpt mig med att städa och baka till mamma!! Grattis på mors-dag mamma och tack till mina fina brudar som hjälpt mig idag. :love: Ps Jelena; mamma såg det på halsen hahaha... Tror nog att hon börjar undra snart?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback